Autocross
Autocross
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Videóim
 
Látogatottság
Indulás: 2005-02-06
 
Hírek
1.. A DTSE  kupa Január 7.-én tartott megbeszélést a 2006-os kupasorozatról, úgy néz ki jó versenyek lesznek ebben az évben ha minden összejön. Bővebben pár hét múlva.
 
Hírdetés
Jelenleg nincs hírdetni való anyagunk.
 
Hírek
Hírek : DTSE 2005

DTSE 2005

Gaszika88  2005.11.23. 17:23

Autocross: Ennek az izgalmas évnek is vége a Persped DTSE kupasorozatban. Bővebben olvashatsz >

A Persped DTSE kupa ebben az évben nagyon izgalmas versenyeket hozott, mind a versenyzőknek, mind azoknak a nézőknek akik figyelemmel követték a jobbnál jobb versenyeket. Persze nem minden verseny sült el jól, mint példa rá Ádánd, ahol sajnos a pályaviszonyok nem voltak ideálisak, de sajnos a nagy por ugyancsak közrejátszott Iszkaszentgyörgyön is, igaz a pálya nagyon jó volt kialakítva, csak kisebb hibák voltak benne de sajnos az augusztusi nagy meleg nagy szárazsággal jár és így elkerülhetetlen volt a por. Nagyon jó versenyek voltak például: a szeghalomi, abai és a Iszkaszentgyörgyi, igaz ez a második iszkaszentgyörgyi verseny volt, ahol már nem a porral, hanem a sárral kellet megküzdeni a versenyzőknek először, de pár kör után nem volt sár a pályán és a talaj tökéletes volt az autocrossnak. :) Jó verseny volt a Soltszentimrei verseny Májusban, és nem beszélve a dunaföldvárról. Egyszóval jó versenypályák voltak ebben az évben, de azért van még kívánnivaló a jövő évre. De beszéljünk kicsit a versenyzőkről is, mert ő nélkülük nincs verseny. A Trabantosoknál bemutatkozott egy újonc, Gászler Krisztián (Gaszi) akinek ebben az évben csak a többi trabis hátsó lökhárítója maradt amit láthatott, de azért neki is volt pár villanása ebben az évben, példa rá, Iszkaszentgyörgy Aug. 13. ahol egy olyan szép dupla piruettet mutatott be a közönségnek hogy irigylésre méltó. Krisztián negyedik lett ebben az évben összpontszámok alapján. Harmadik helyen Vámi Attila végzett, ő neki is voltak ebben az évben szép pillanatai, példa mikor Szeghalom viaskodott az első helyért a Danda nagymesterrel. Második Vámi János lett, aki ép hogy csak de befutott a második helyre, fiát megelőzve, és hát ez az éves második helyezés köszönhető volt annak, hogy az utolsó versenyen, dunaföldváron első lett, magamögé utasítva Dandát aki hiába nyomta még keresztül a tűzfalon is a pedált, nem sikerült utolérnie a Jani-t. És hát az első ebben a szép évben Varga József ( Danda ) lett, aki igencsak megküzdött a Vámi családdal hogy elérje ezt a szép helyezést, de neki is voltak jó és rossz emlékei :) Jó eredményei például azok voltak mikor elég szépen elhagyta a Vámiékat, de azért nem mindig volt ilyen könnyű. De azért a rosszat se hagyjuk ki, :) Dandának az iszkaszentgyörgyi versenyek, valahogy nem tetszhettek, vagy a motorjának, mert mind a két versenyen motor kellet neki cserélnie, és ezt a motor cserét is rekord idő alatt tette, de ezt köszönheti a szerelőbrigádjának is. Ők voltak a mi kis trabisaink :) Gratuláljunk nekik! És most a Ladásokról pár szót :) Az orosz csodáknál volt bőven párviadal, főleg eggyes pilóták közt. Példa: Emődi János (a nagy öreg) aki nem ismer kegyelmet és Kenessei Gábor a mi kis istencsászárunk. Ők ebben az nagyon sokszor koccantak egymással és kerülgették egymást, de Janibácsi jobbnak bizonyult valamennyivel, mert ő lett a bajnok, viszont Kenő hősiesen helyt állt és volt mikor ő is tudott nagyokat alkotni és ő a második lett év végén. Nagy meglepetés volt az újonc Kovács Ferenc aki Abán mutatkozott be és nagyon jó versenyzőként, ki néha Kenővel és Janibácsival is felvette a versenyt, sőt elég sokszor megmutatta hogy ő megérdemli a dobogós helyet ebben az évadban. Így mondanom sem kell Kovács Ferenc lett a harmadik helyezett 2005-ben a lada kategóriában. Volt egy két jó pilóta is akik leszorultak a dobogóról, így például: Deli János, Bogár Imre, Kaszás Tamás. Imike elég sokszor muatot be nekünk egy pár keringőt, kicsúszást, viszont volt olyan is mikor még Janibácsit és Kenőt is magamögé utasította. Fú ezek a ladások de sokan vannak, reméljük jövőre még többen lesznek. És most jönnek a mi kis Nagykategóriás versenyzőink. :) A nagykategória ebben az évben irtó nagy izgalmakat hozott, de sajnos nem tudok mindenkit leírni így pár jelentős eseményről írok pár sort és persze a dobogós helyezettekről. Kezdjük mindjár az elején, a bukásoknál és a kisebb nagyobb technikai hibáknál. Dunaföldváron Galambos László állt fejtetőre, és kicsit összetörte golfját, viszont a depóban pár gyengéd kalapácsütéssel és motorjavításokkal, megjavították és folytathatta a versenyt. Soltszentimrén a célegyenes előtti kanyarban a BMW-s Králik Márton engedte a lágy szélnek nem éppen pille könnyű bmw-jét és hát elég nagyot borult, de lényeg ami lényeg, ő neki baja nem esett, viszont a bmw olyannyira megsérült, hogy be kellet fejeznie a versenyt. Abán Deli János bukott egy szépet. Következő verseny Ádánd Rallycross pálya volt ahol bukás vagy borulás nem, viszont ütközés és kilökés és csattanás bőven történt. Mondhatjuk Ádánd versenypálya helyet, háborús csatatérre hasonlított, voltak viták is bőven, de erről inkább nem ejtenék szót, lényeg hogy Pallag B. Csaba eléggé megküzdött az első helyért. A döntőben a nagy por miatt Kurucz Péter a pályán kívülre került majd mikor visszatért nem látta Szűcs Gyulát aki keresztbe állt a pályán és a mögötte jövő Kövics Sándor elég szépen belement, de hangsúlyozom, mi is alig láttuk mi történt, de felvettük kamerára és ott minden látszódik. :) Gyulának a bal első kereke elég furcsán állt az ütközés után így feladni kényszerült a versenyt. Szeghalom aztán tényleg jó verseny volt, minden ideális volt a jó versenyhez. Kisebb nagyobb koccanások szokás szerint történtek, mert ez persze autóverseny, autocross. Szűcs Attila harcot vívott Pallag Csabival és annyira küzdöttek hogy Attila átborult és az oldalán állt meg Renault-jával.

Iszkaszentgyörgyön aug. 13-án Gászler Krisztián mutatta be a legszebb bukást,

de visznont

a nagy pornak köszönhetően, az első elődöntőben a rajtnál akkora por keletkezett hogy a Bmw-t vezető Králik Marci nem látta az előtte lévő gumifalat és elég nagy sebességgel belerohant, de semmi baj nem történt, folytatódott tovább a verseny, de időmérős versenyekkel! A következő verseny szintén Iszkaszentgyörgy volt, viszont most por helyet, elég nagy eső fogadta a versenyzőket, de szerencsére pár szabadedzési kör után kifogástalan volt a pálya és nagyon jó versenyek voltak. Szűcs Attila ismét borult egy szépet, igaz kicsit a kasztni bánta, de ő hősiesen a majdnem kiesett szélvédőt spaniferrel fogadta le. Be is vált, a szélvédő kibírta a versenyt, viszont a váltó a döntőben beadta a felmondást és ki kellet állnia Attilának. Pallag Csabi is viaskodott Galambos Lászlóval, néha-néha Lala el is hagyta a pályát, és hát elég nagy tempónál olyan merész előzéseket végrehajtani  mint Lala tette, hát elég szép volt és vakmerő. Dunaföldvár, nos hát a helyszín magáért beszél.

Mindenki nagy izgalommal várta ezt a versenyt, mert hiszen szinte minden versenyző ismeri a dunaföldvári pályát, és tudták hogy izgalomtól és nézőtől sem lesz mentes a verseny.

Sok versenyző jött el versenyezni egy jót, mert az évben ez az utolsó verseny és hát akinek van még pontbehozása az itt talán kis szerencsével behozhatja a lemaradását.

A Trabiknál 100% volt hogy Danda bajnok, hiszen 66 pontos első helye behozhatatlan volt a mögötte álló versenyzőknek, mert Vámi Jani 30, Vámi Ati 32, Gászler Krisztián 28 ponttal nem tudták volna megfogni Dandtát. De ha megnézzük a pontok állását akkor a 2,3,4 hely eléggé nyílt volt.

Az elődöntők során nagy csatákat vívtak az első 3 helyért a versenyzők. De a döntőben Vámi János a Dandát magamögé utasítva első lett, és a harmadik pedig Vámi Attila.

Negyedik Gászler Krisztián, ötödik Bór Kornél lett.

Következtek az orosz csodák. Emődi János és Kenessei Gábor már nem harcolt szinte semmiért mert ők biztos dobogósok voltak összetettben, Emődi János első, míg Kenessei Gábor a második lett összetettben. De a harmadik hely elég nyílt volt. Hárman is esélyesek voltak a rá, Kovács Ferenc, Deli János, Bogár Imre.

Az elődöntők során szép izgalmas autózást láthattak a kedves nézők.

A döntőig minden autó kibírta a megrázkódtatásokat ( gondolok én a pálya hátsó szakaszán lévő kilövőpályára hasonlító szakaszhoz, mert ha ott valaki sietett akkor az biztos akkorát ugratott hogy a lengéscsillapítókat igen csak igénybe vette.)J

A döntőben Egeresi István szépen vezetet, mögötte haladt Kovács Ferenc és ő utána Kaszás Tamás. Elöbb Egeresinek kellet sajnos feladni a versenyt, utána alig egy körig vezetett Kovács és ő ha jól emlékszem váltó problémák kellet feladni a versenyt. Ezeknek a sajnálatos kiesések miatt Átvette a tavalyi középkategória bajnoka a vezetést Kaszás Tamás, és ő is ért be első ként a célba, mögötte Emődi, Kenessei, Kovács, Deli, Egeresi, Bogár.

Következet a Nagyok versenye.

Az elődöntők során küzdelemben és lökdösődésben nem volt hiány. Na soroljuk mik voltak a felejthetetlen pillanatok. J

A második elődöntőnél a rajtnál Kövics Sándor És Vasi Viktor eléggé összeakadtak. Ennek az volt az oka hogy Kövics a rajtnál balra húzta a kocsiját és elég nagy irammal belement Vasi Opeljába és egyenesen a pálya szélére tolta. Piros zászló lépet érvénybe így új rajt következet. A harmadik elődöntőbe ismét Vasi Viktor került a középpontba, de most Galambos Lászlóval. A célegyenes előtti nagy kanyarba Galambos megpróbálta megelőzni Vasit, aki persze nem hagyta és mind a ketten egymásra húzták az autókat, de mivel Galambos autója gyorsabbnak bizonyult ezért ahogy a két autó végét érte egymásnak Vasi kirohant a pályán kívülre és a tűzoltókat vette célba, de szerencsére messze elkerülte őket J

Egy körrel később Galambos László az egyik kanyarba felborult és a motortérbe kigyulladt valami. A tűzoltók rögtön ott termetek és eloltották a szerencsére kis tüzet. Galambos Lászlónak semmi baja nem esett.  Érdemes megemlíteni Szűcs Attilát aki váltóproblémák miatt csak a mezőny után ballagott, persze nem hiába mert így megtudta tartani Szűcs Gyulával szembeni előnyét összetettben. Hogy ezek az elődöntők milyen izgalmasak J

Következett a döntő. Pallag Bozsák Csabának teljesen mindegy volt hogy hányadik ként ér célba mert ő már úgy is bajnok volt. Kurucz Péter is nyugodtan autózhatott mert ő neki is csak 2 pont kellet hogy összetettben második legyen. A harmadik hely viszont teljesen nyílt volt 3 versenyzőnek is. Szűcs Attilának, Szűcs Gyulának és Vasi Viktornak.

Mivel Attila végig autózta a döntőt így tudot szerezni 2 pontot amivel az évvégére második lett, Gyula hiába nyomta neki szép és gyors Golfjának a gázt és lett második lecsúszott a dobogóról. Viktor Pedig harmadik lett de így se tudta beérni az előtte álló Szűcs testvérpárt.

Negyedik Králik Márton lett Bmw-vel, ötödik Kövics Sándor lett Opel kaddettel, hatodik Pallag bozsák Csaba, hetedik Szűcs Attila.

Akkor most leírom a 2005-ös szezon végeredményét.

 

Trabant kategória: 1. Varga József / Dunaföldvár 74pont

                              2. Vámi János / Dunaföldvár 40pont

                              3. Vámi Attila / Dunaföldvár 38pont

                              4. Gászler Krisztián / Nagyvenyim 33pont

                              5. Vajda Lajos / Seregélyes 5pont

Lada kategória: 1. Emődi János / Szeghalom 68pont

                          2. Kenessei Gábor / Solymár 43pont

                          3. Kovács Ferenc / Székesfehérvár 30pont

                          4. Deli János / Iszkaszentgyörgy 29pont

                          5. Bogár Imre / Dunaföldvár 24pont

                          6. Bihari Zsolt / Hajdúsámson 18pont

                          7. Kaszás Tamás / Dunaföldvár 15pont

                          8. Egeresi István / Füzesgyarmat 13pont

                          9. Berke József / Szeghalom 10pont

                          10. Szabó Árpád / Dunaföldvár 10pont

                          11. Frank Tamás / ???????? 9pont

                          12. Lévai Ádám / Budapest 6pont

Nagy kategória: 1. Pallag-Bozsák Csaba / Székesfehérvár FordEscort 53pont

                          2. Kurucz Péter / Dunaújváros OpelKadett 48pont

                          3. Szűcs Attila / Üröm Renault11 32pont

                          4. Szűcs Gyula / Üröm VW Golf  30pont

                          5. Vasi Viktor / Székesfehérvár OpelCorsa 27pont

                          6. Králik Márton / Nagyvenyim BMW 26pont

                          7. Kövics Sándor / Dunaföldvár OpelKadett 24pont

                          8. Nagy István / Székesfehérvár VW Golf 20pont

                          9. Galambos László / Dömsöd VW Golf  17pont

                          10. Körösi Róbert / Székesfehérvár FordEscort  13pont

                          11. Paudits István / Seregélyes VW Golf 8pont

                          12. Paudits Béla / Seregélyes VW Golf  7pont

                           13. Pipoly László / Szabadszállás VW Golf 2pont

 

 

 
Naptár
2025. Március
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Autócross-ról
Nézzetek be a www.dtse.hu -ra !!! Érdemes megnézni!!!
 
Versenynaptár
(DTSE).---- 2006 Még nem közölték a versenynaptárt!!! De hamarosan meglesz!
 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
DTSE autocross
Október 22 Dunaföldvár. ___Trabant kat.: I. Vámi János II. Varga József III. Vámi Attila IV. Gászler Krisztián...
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!